15 april

förlåtförlåtförlåt för uppdaderingen, jag har inte orkat. igår steg vi upp tidigt vi skulle till min ´syster som bor i stan, anledningen varför vi steg upp tidigt är att mamma ochen hennes pojkvän tillluleå och vara där flr hen skulle till tandläkaren.
Då vi kom fram ringde vi fannyoch bad hon komma in till stan sen efter det frånade syrran om vi skulle ta en promenad, vi gick till dollarstore.
Senare på kvällen skickade vi filmer tillvarandra genom datorn&brände ut.
Jag köpte även 2 brunutansol, och en rosa plopp pearcing! :)



Just nu ligger jag med igors bärbara i soffan och myser på, ska väl upp snart, det är ju fint ute, kanske passa på att sola? =)
Fanny då du ser detta smsa mig, vi skulle väl ´hitta på nå idag? =)

/> kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0