förlåt



jag älskar dig verkligen, jag är värdelös, och jag förstår om du inte vill ha mig längre, med tappar jag dig så tappar jag allt, Å du är finast, hela min kropp bubblar då jag är med dig, nio månader snart, jag vill inte tappa dig, för längre ska vi hålla, om du vill, jag har startat dom flesta bråken, det är mitt fel, jag ska ändra mig, för din skull. Ska göra allt för dig, jag ska ställa mig på knä och be om förlåelse, se i dina vackra ögon, och säga förlåt och att jag älskar dig, ,
Jag älskar dig runt jorden och tillbaka flera varv, tillsammans hand i hand om du vill! jag vill inte tappa dig, du är allt för mig, du gör mig glad, då vi sover mevarandra, och jag vaknar före, så ser jag bara hur jävla söt du är, (det är du alltid) jag vill inte väcka dig, men jag är tvungen, jag vill ha den goa morgon pussen ingen kan nånsin få! du är så mysig då du håller om mig, blir så varm i hela kroppen, glad! Jag älskar dig igor,
1/8-08

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni är verkligen fina tsm:)

2009-04-28 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0