gla påsk! :)

hej! :D imorse då jag vakna, var jag torr i ögonen, kunde inte öppna, det gick inte att prata,  Har bytt kläder ett tag nu, så jag har på mig, jeansleggings, vit t-shirt, sen ett vitt baslinne, idag på skolan har vi påskrace, 4 stycken från varje klass ska klä ut sig och springa hinderbana, det ska bli roligt, i våran klass är de Emma, Vincent,Robin&Mattias,
efter det får vi fika,
Ikväll ska jag vara med folk, vet inte vilka än men några iallfall vi ska sjunga singstar och sånt.
Fanny bjuder på taco, så vi ska äta ihjäl oss, ska inte äta nå idag
nu ska jag bege mig till toan, borsta tänderna, sen dra mig till bussen!
Smsa mig, 0738355233

kisses.♥


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Vem har Jonathan på redaktionen egentligen satt i huvudrollen i tidningen denna vecka? och vem blir det nästa vecka? blir det du?



Hälsningar från binded redaktionen

2009-04-09 @ 10:32:42
URL: http://www.binded.se
Postat av: Anonym

hej sötnus -v- läste just din kommentar, och jo! jag har halebop ;> och nej. jag vart inte snygg på skolfotot. jag älskar dej mest! <3

2009-04-09 @ 22:19:34
Postat av: nathalie

smsa förfullt bara <3

2009-04-09 @ 22:20:03
URL: http://nnathaliesvonni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0