hello!

Idag efterskolan, så gick jag med hanna, elin () kommer inte ihåg namnet, gick med dom sen mötte jag upp min mor, sen for vi på stan, hittade en skit snygg bikini, kanske lite tidigt, men bra köp iallafall!
Ikväll såg jag film, tog just en varm dusch, känner mig fräsh, och håret luktar godis!! :D


Tummen upp för imorgon, det är påsklov! och kul ska det bli, och imorgon blir det söta folk!





Tummen ner, för att det ska vara dåligt väder ett tag, vad jag har hört! Men jag hoppas på fint så man kan få lite vårsol i ansiktet!


Nu ska jag ta mig kvällsfika, brukar inte äta så här dags sent, Men jag är vrålhungrig!!!
vi hörs imorgon,

kisses.♥


Kommentarer
Postat av: Andreas

det ska bli bättre tills helgen tror jag :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym torsdag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-09 @ 00:05:18
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0