jag är helldre blind än att se dig med ngn annan.

HEJ! var just uppe på konsum, köpte kladdkaka med vaniljvisp, mums så gott.
Det blir nog en mys kväll för mig, med familjen! =) ni kan ju smsa med mig, Mitt internet på min dator fungerar inte, vet inte varför, typiskt. imorgon är det skola, fyfan så hemskt, Men iallfall det är ju bara några dagar kvar till helgen igen! ;-D Man får väl tänka positift, =D


Jag undrar, har ni köpt Examenskläder, isf vad för nått?=)

själv har jag köpt en vit klänning på vila med tre volanger neråt, den är inte så lång inte och inte så kort, så jag kommer sola mig brun så det blir fint, har även köpt ett par vita högklackade,  =) måste träna att gå i dom, är inte van!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0