kommer du ihåg?

Då .... det var vi?, oslagbara tillsammans! blondiner föralltid!
Vi var ute sena kvällar, vi tog kort och jag var så ful, men med dig gjorde du mig så jävla söt,
vi träffade nya kompisar varje dag, vi hade tjejkvällar, vi solade for på discon.
Minns du då thailändarna, ville ta kort på dig och mig, vi var dom snyggaste, vi sprang i från dom, men vi gick tillbaka på samma gång, du grät inför mig, jag kramade dig! du ringde mig då det hade hänt en sak, jag fick tårar, för jag hatade att se dig ledsen, sist jag ringde så verkade som om det var vi igen, jag vill inte att du ska vara ledsen, ellr bli sådad. vi kanske inte hör ihop, eller kanske ett tag, våra minnen, musik. justa vi skulle rappa ihop, kommer du ihåg vem vi skulle dissa? vi gjorde ju nästan en låt fixade beat! :D fyfan så kul, vi skulle äga ut piteå, kommer du ihåg då jag sa det, vi skulle stå på scenen, å bli populära!
vi låg och sola på studsmattan i mars, vi brände oss och hade mysigt, åt godis och hade hur jävla kul som hellst, vi rog kort på vi var på kyrskogården, & då vi tog kort på varandra på stranden,
då vi tog hem killarna, å sminkade dom och sen tog vi kort, vi sprang jämt ut för det var något jag gjrode ute, vi skulle spela fotboll med killarna,vi bad dom komma, men sen sprang vi iväg i renget gömde oss, sen hade vi kul, vi satt vid datorn och sjöng, camande snackade med raggaren, och skrattade var sura på han,disade han, vi körde trampmoppe till ica i roknäs och det rengade varje gång, och då vi cyklade, å när killarna kom, vi hade täcken och gjorde det mrökt i sängarna, så det var extra mysigt, misstolka inte ni andra som läser,
jag minns då vi tappa kontakten, mitt fel! allt, jag ångrar det mest. jag grät varje kväll, såg dig vara glad på skolan, var med alla kompisar, gömde mig för dig, ville inte visa mig för du var sur på mig, kanske sprang in på toan nån gång å ville bara gråta det gick inte, isf skulle det vara glädje tårar för alla minnen  vi haft, ska inte skriva det, men kollade på bilder, å lyssnar på musik som påminner dig så jävla mycket!
Jag saknar dig, kommer alltid göra, och det förblir så!
du vet väl vem du är! :(<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0