ohlala! ;D

hej alla sötisar!
Min vecka har varigt super, har pratat med min kära mor om en fest för mina tjejkompisar! :D ska bjuda några åsså ska vi ha en vinkväll elr vi ska då ha alkohål, det ska bli mysigt, prata om allting, glömma alla bekymmer, men det var itne det jag skulle säga, jag har ju träffat fanny genom cassandra! <3 grymt snäll, vi tre ska ha super kul i sommar, i helgen har vi knappt sovigt nå vi har varigt ute hos folk halva natten och har superkul, fick lite damp i lördags för att VIKTOR kom till björn, hate him!
Men iallfall, jag tvättar ska ge bort några kläder som jag inte kan ha eller tyckler om! så det kanske blir att ge till frida eklund, <3
sitter även med X-ray, chips och polly, känner mig fet. men jäävligt gott, jag och fanny skulle dela på chipsen, men vi åt ingenting, så det blir till mig ikväll,
Jag och fanny har bestämt att vi ska jogga tillsammans, vi bor ju rätt så nära ändå, så då ska vi jogga och möta upp varandra, sen jogga på itholmsspåret, så vi blir alerta, sen ska vi dra och sola tillsammars! mysmys!

slänger upp några bilder nu .





igor&jag, jag älskar dig

jag =)

Ganska buggad bild på mig, det var ljust så fick det i ögonen 
sen börjar jag ta nedirfrån. inte bra :/



Kvällen bestod av fanny,cassandra,jonas&igor
bild på discot.



jag och c

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?





Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-06 @ 01:41:34
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0