valborg brudar (Y)

Hallå allihopa! :) ska slänga in några bilder sen ska jag berätta om ikväll! ;D












uppdatering;
ikväll kanske jag ska vara med mina bästakompisar, Amanda&jenny, mina solstrålar ni ställer alltid upp och jag älskar er så jävla mycket! och ikväll ska vi ha super kul! vi för alltid,
Menmen vi ska väl fixa oss hos jenny, sen ska vi dra ut till stan och röja! ;)
vet inte vad jagska ha på mig, hittar nog något fint, =)
haha, idag på skolan vi sluta kvart över elva, sen gick jag hem och diskade åt mamma, blir väl att städa för igor älskling kommer på frdag! ;)
vad händer för er alla, någon jag saknar är HANNA,FANNY! ♥♥

nu ska jag börja städa så det är fint då jag kommer hem1 ;)
kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: H

jag saknar dej också! <3

2009-04-30 @ 12:49:27
URL: http://hannaholmstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0