1 februari.

Måste bara säga att jag och igor har varigt tillsammans i etthalv år! =) jag är så glad! ..
haha, idag åkte jag och igor skoter, har inet kört skoter på två år ungefär, o.O MenMen, vi tog med nicole och hon satt och log hela vägen vi åkte, plus att jag kom fakitst ihåg vars man gasa och bromsa, ;D Mamma har då vinterkräksjuka, & jag hoppas jag inte blir sjuk flör jag ska ha nationella iveckan, & vill inte missa det heller, imorgon far skolan till jokkmokk, så vi kommer åka buss mera än vad vi är där! haha! har gjort baugetter, köpt risifrutti,banander, och cocacola, det räcker nog för mig. ska snart diska åt mamma och se filmen holiday på tv3 klokcan 9! :)




kisses

Kommentarer
Postat av: Igor :)

är också jätteglad att jag har dig, tänk 6 månader :)<3

2009-02-01 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0