21 februari.

Har aldirg mått så hära tidigare, det blir bara värre och värre för varje dag, det går inte utan dig, jag över drev då jag sa att jag inte behövde dig, allvarligt så är det dig jag behöver, att få skratta med och få vakna glad och bara känna längtan att få träffa dig, Men det är inte så längre, Suckar varje morgon, och tänker för mig själv, hur ska jag orka denna dag utan dig. Det låter helt sjukt O.o, det är så tråkit utan dig, jag har super bra kompisar, men det var ju du som var den bästa,
Jag vet att jag har gjort mig mig TOTALT. och det ångrar jag, helt jävla superfucking mycket. (lol) men :$ det är så,
-08 med dig vad great, i mars träffade jag dig, jag kom till dig och sov över sen vart det nästan varenda helg, vi var med killar och spelade fotboll, sminkade killarna, smet ifrån dom iregnet, körde trampmoppe, psg! <3 Vi har superkul, Iallafall jag! sen fick jag någon jävla kick i cp skallen, och förstörde allt, usch! fy!!!!
Vill inte ens tänka på det, det får mig att börja gråta. Men alla minnerna! åH lovely! =)
Och nu har inte vi vandra längre, elr jag har inte dig, du kanske är glad för att v inte är kompisar längre. Men lite borde du väl ändå sakna mig för kul hade vi ju då!

Det kanske inte ser ut som om jag behöver dig, jag försöker le, men inuti mig är jag ledsen
Du måste förstå att jag saknar dig, Även om du inte vill ha nå med mig och göra,
Men för min skull, Tänk på ett bra minne du och jag har haft! <3 :'(
för det gör jag varje dag! ..du kanske blir sur eller irriterad för att jag skriver detta. elr vad du blir. .....
  a lot ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0