28 februari.

Hej alla, inatt sov igor hos mig, igår var det disco och musiken SÖG? och iallfall så kom det lite småfel dära, fick träffa mina supersöta vänner! ;-D
haha, frida nu har du fått dig killen, ;)
Jag gick fram och fråga om han ville ha fridas nummer hon tycker han var super snygg =)
menmen, imorse skjutsa vi hem igor, for på stan köpte en bh,  testade den då jag kom hem, tänkr inte ha kvar den, usch fick sår märken av den, så jag ska lämna in den på måndag! =D
ikväll ska vi till rosvik, och äta! kommer hem kring halv ett, vi ska stanna där jätte länge, kommer även träffa fanny&evelina, små skitarna,  en sitter fast i ena benet, å den andra i andra benet, så jag måste lyfta benen för att att kunna gå ;D
+ Till frida, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0