3 februari.

svar på tal.

då jag menar då menar jag det, det vet alla!

då jag alltid sagt att jag älskar dig, då har jag alltid menat det, & då jag har sagt att du är min bästa vän så har jag alltid mena det. Är du glad så är jag glad! och jag vet saker och ting förändras, å det är ingenting jag vill, jag vill vara med dig jämt. men nu är det så att jag vet inte om du vill vara min bästakompis längre, för alla för misstag, en del kanske int förlåter en, du har färlåtit mig så pass många gånger så jag förstår dig, Men du ska veta att jag alltid älskat dig, från första början till slutet! eller jag menar alltid! no matter what, Du minns då **** dumpa dig, jag krama om dig det kändes så bra, för jag kände bara hur lycklig jag va som ha dig, berätta saker till varandra, och varje gång vi bråkat har jag alltid gråtit, förlåt det låter sjukt. men jag har gråtit hur olycklig jag är, är alltid så rädd att få tappa dig, varje ord jag säger till tror jag att jag fr dig att hata mig, varje gång jag kollar ¨på dig, hur du skrattar och är glad, det 'är så kul! Tack för all tid, jag hoppas du vill vara min vän!<3:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0