(A)

3 sanningar om mig själv: jag är bäst, och skämmig, och på jävligt bra humör
3 pinsamma saker om mig själv:
3 saker jag hatar: emos, falska vänner, oseriösa fjortisar
3 saker jag älskar: mina vänner, igor, godis!

3 värsta minnen jag minns: när jag tappa min fd kompis, då sören dog, och då jag pissa i en buske i älvsbyn

3 människor jag älskar: jenny,igor,frida, älskar många mer<3

3 saker jag inte klara mig utan: mobilen,kompisar, smink

3 saker jag vill ha: långt hår, pengar, en bästavän.

3 saker jag vill göra: vara med kompis, äta godis, gråta

3 saker jag vill göra i sommar: bada, sola , ha kul

3 människor jag saknar: sofie, sören, jenny

3 saker jag längtar till: pdol, sommar, psg

3 saker jag måste ha när jag är sminkad: fuoundation, mascara, rouge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0