hahaha,

Jag känner mig glad, jag behöver inte dig längre, du är inte någon del av mitt liv, its over. jag är så glad! och nu är jag serilös, för du fattar inte att det är du som har förändrats, det måste du inse, det är inte JAG, jag är gamla vanliga mikkan, men vet du va, du tror jag har förändrats,Det är därför du inte har varigt med mig på ett tag, och aldirg hört av dig, då förstår jag att du tror jag förändrats, men det är du, det är ganska synd!
För du var ju trotsallt min bästakompisar, och nu till hat?
Men jag behöver inte dig, jag har andra, och dom är jag glada över, och du kom inte tillbaka om du mår dåligt, för du kan ju glömma att jag finns en 2 chans som kan gråta med dig då du mår dåligt, du har ju ändå skaffat dina nya kompisar, nu behövs inte jag,

jag har ädnå mina supseruperkompisar, som är superbäst,

SYND! hejdå sötnos.


Jag glömde uppdatera att jag blev bjuden på surströmming, inte det godaste, men en klämm macka fungerar, Sen så Snacka ja och marie (kusin) om mobbning, och massa roliga, det var en trevlig kväll, Nu blir det sängen, ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0