hallå! =)

hej.
stora syster kom då hem, dom ar bott på hotell från lö-sön, så när dom kom hem så fick jag pengar, dom la sig, och jag for till ica och köpte polly&tuggummi, så nu sitter jag här, har lagt in bilder som jag tagit, ;D
Ikväll består det av beck med min söta mor! .. så så blir det,
Vad tycker ni om ny frillan, har ju fixat lugg och lite kortare, Men det växer ju,
har funderat på hårförlänging, men jag ska ändå ha kvar luggen, har inte riktigt bestämt mig än, men det bli säkert då jag får pengar, nu ska jag dra :)
 
Pösses!



I fredagskväll,



Igor gav mig detta. vad det var där i, det får ni lista ut sj1 ;)

Kommentarer
Postat av: jenk

din nya frisyr är (y):)

2009-02-15 @ 20:17:34
Postat av: jojkiie ;D

string? (a) ;)

2009-02-15 @ 22:33:32
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0