jokkmokk!

hej, alla. jag kom hem från jokkmokk med 36 mils resa? =) det var jävligt jobbigt och åk sjuk är jag ju oxå så det är ännu värre, + så att springer det folk mellan. Men jag har hat kul med karin,olivia&jossan, vi har skämt ut oss så det går inte att beskriva, tagit kort och varigt hur jävla söta som hellst, men först så gick vi till konsum och jag ville på toa. toa dörren var öppen, men råka stänga den, sen så var man tvungen att belala och hade inga småpengar, så då gick vi runt och trallade, gick till skolan, sen kom det ett par killar, dom bara, "dom såg inte så dumma ut" när dom gick förbi oss, och sen klappade jag två hästar O.o det kan man inte tro om mig, men? jag gjorde d det, olivia bad mig fråga om jag och några fick vara med på kort med ett par samer, o det fick vi, det var jätte kul. sen så gick vi in i en stuga, där sjöng dom med öppenspis och sålde fika, och mös på. sen så gick vi till museumet och det sög. gick till bussen, aha och emelie,helena, & "fröken carro" missade bussen, så vi körde runt och hämtade upp dom igen, och nu är jag hemma, :) jävligt skönt må jag säga. väntar till ikväll så får jag duscha, 

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0