Uppdatering,

förlåt för uppdateringen, har inte haft lust alls, fredag: då var i med klassen satt och mös, hände lite saker som jag ine tänker ta upp, s sen hämtade jennifer&olivia mig sen for vi och köpte snask och hade roligt vid köksbordet, lördag: vi var med viktor,emil,lacke,alex,patte :) det var kul, vi såg film pratade och sånt :) söndagen så for vi till syrran såg film sen for vi till dollarstore väntade på mamma, kom och hämtade oss sen for vi till mig, kajsa kom sen drog vi till bullen och såg film ;:D lite kortfattat:D

idag har jag vaknat halv sju åt frukost sen böt jag banage, sen for jag till sommarjobbet, jag coh tina städade en hel avdelning, ska göra det imorgon! MOHAHA :)  skit kul ;-d men vafan typ 4000 tusen, VÄRT som fan ;d eheheh :D men idag ska jag vara med jennifer, ska på sjukhuset oxå :) vi hörs senare babyS =) 0738355233

.. ska börja blogga mera, emn sover borta gode mkt så vi har itne tid med dator! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0