hey!

ska berätta om igår:
Vi var på friluftsdag, vi solade och såntdära, endel pimplade, jag fick ganska mycket färg det hettade på kinderna och sånt vidare, sen for jag hem och duscha for på stan mamma, igår hade jag ingen dator mamma är ganska envis, Men imorgon får jag min dartor, ren och bra, men iallfall.

Idag, så for jag och mamma till någon affär som hon ska handla med jobbet, det var ganska dyra kläder!
FOr hem sitter vid datorn, snackar med EFTERLÄNGTADE tobias! :O saknar dig som fan ;o <33

I morgon så kanske jag inte hínner uppdatera, men igor kommer iallfall och vi ska mysa på dra någon stans å typ det. :)
Hör av er nu! smsa har några dagar kvar men massor av sms, 0738355233 <333
Nu ska jag se tv och äta, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0