hey!

igårkväll:
Vi för till ica i norrfjärden handlade mat, men vi hade radion på i bilen, då vi skulle starta bilen var det slut batteri, så vi vänta tills någon kom och hjälpte oss, =)
sen for i hem och åt god mat, fläskcaré potatisgratäng, & sånt, sen blev det melodifestivalen, fyfan så dåliga låtar säger jag bara, inga schlager låtar, =)
Menmen, gjorde vi frisyrer, jag på fanny, sen fanny på mig, =) super fint!
sen for vi hem, trött som fan!

Idag: så har jag ingen aning, vaknade kring 9 och kunde inte somna om, så om ni vill hitta på nå så finns jag!
kommer ha súpetråkit, eftersom det är en söndag!
ska gå och duscha nu, vi hörs
0738355233


Kommentarer
Postat av: Bilmekaniker

Att ni inte bara knuffade igång den? ;)

2009-03-04 @ 17:43:15
Postat av: michaela (bilmekanikern)

ja verkligen, :P

2009-03-04 @ 18:06:16
URL: http://michaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0