mohahaha!

mickis är krydd frän och jag vill helt klart lära känna henne bättre / elin

Alltså, då jag är frän! mohaha, klå det bitches ;-D
Sitter vid datorn än, satt nyss och sjöng barnlåtar med meja :O
det var superkul, för ibland kom det låten "huvud axlar knä och tå,"
Det gick bara fortare och fortare,sen så var det "klappa händerna,"
jobbigt må jag säga, och hes.. nu ska vi äta kvällsfika, sen ska väl dom hära hitta på nå, så sen ska vi se film
SMSA 0738355233, och ring!


Btw; elin du har jävligt frän du oxå, & jävligt bra humor. PUSS


en bild på mig, saknar håret! puss


Kommentarer
Postat av: Igor ;)

du är så himla snygg älskling! =)<3

2009-03-08 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0