Har inte orkat uppdatera.

Hej =)
jag har inte orkat uppdatera, har haft massa problem, men jag har varigt på tjejkväll och players night, träffade massor av folk, och det var kul, många kramar av massa folk, jag och jenny hade så jävla kul på dansgolvet i slutet. jag och fanny&cassandra dansade också, och det var superkul! ;D
idag vet jag inte, jag sitter med fanny och igor duschar just nu, vi ska väl hitta på nå snart, 
vi sov hos fanny igår, alla på soffan, trångt var det men mysigt, och jonas fick inte plats före så han la sig i hundkorgen! där fannys stora hund ligger, men inte just då.
vi gick på ica och köpte godis, sen for vi till fanny igen, nu sitter vi hemma hos mig , vi ska nog göra nå snart, då alla är klara, sitter med mjukis, vi ska göra oss snygga =)
men vi hörs sen 

kisses. ♥
 


Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg :)

ha en bra dag!

2009-04-05 @ 13:20:46
URL: http://twodreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0