16 januari.

Hej!
jag har just kommit hem från skolan, tog mig sockerkaka och hallonsoda ska ta nå äcklig, linfröolja, Man får tydligen starkare naglar och dom skulle tydligen växa som ogräs, Jag har så korta naglar. + att håret skulle bli bättre.
Ikväll ska jag se match, ska vara med igor alexandra och jonas, och cassandra ett tag.
Ska snart börja sminka mig och fixa håret..
vet inte hur min outfit ska se ut, men det fixar sig nog.
måste bara säga att jag tina olivia SPRANG hem från skolan, undra hur det såg ut?
jag sa hoppas ni ramlar, men jag ramla ju då. med mina skor.
ska börja nu, vi hörs!

kisses


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

i mitt senaste inlägg finns en annons om hur just du tjänar pengar på din blogg. klicka dig in och

bli medlem där.



denna månaden fick jag ut 1855 kronor.

det vill väl du med ha ?

2009-01-17 @ 10:13:36
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0