<3

*Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
att jag träffade bästakompisen sofie, och min pojkvän, och mina underbara kompisar jag skaffat

* Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
rökte vatten pipa (A)

* Vilka länder besökte du?
sverige

* Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
mars, och 1 augusti

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
womanizer :) <3

* Blev dukär under 2008?
Ja i igor:D

* Vad gjorde du på din födelsedag?
jag umgåstes med mina underbara kompisar

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
absolut inte.

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?
sofie, igor tobias jonas!!!!!!!!!

* Höll du några av dina nyårslöften?
nä :O har nya nu

* Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
..

* Vad var din största framgång 2008?
?

* Största misstaget?
mycke

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk ja

* Vad spenderade du mest pengar på?
pdol/kläder

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
igor och sofie <3

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
alltid glad

* Vad önskar du att du gjort mer?
visat min styrka

* Vad önskar du att du gjort mindre?
bitit på nalgarna

* Hur tillbringade du julen?
familj, underbart

* Vem saknade du?
Natalie, carolina ! saknar er otroligt :/

Kommentarer
Postat av: c

jag dåå ? ....

2009-01-18 @ 22:23:44
Postat av: Anonym

umgicks inte umgåstes, heheheheh!!

2009-01-26 @ 16:40:13
Postat av: michaela

Anonym, Ingen har bett dig läsa sötnos.

2009-01-26 @ 21:48:52
URL: http://michaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0