31 januari.

igår: så var jag med jenny,amanda,tobbe,björn,mouhammed,emelie,sofi,och sofie.
Det var kul, vi gick ut ett tag och träffade daniel och stoffe, ja nykter var dom ju inte, men söta! =)
sen så tog jag och sofie inte oss hem, så jag ringde min älskade syster! och hon skjutsade mig till igor, skulle sova hos honom. sen tror jag syrran skjutsa hem sofie, om det nu var så! :)

idag: så har jag varit på igors match, kollade då dom vann!
och sen for vi hem och kollade på pizzerior som körde hem mat, fast det fanns tydligen inte, så jag och igor stack till öjebyn och åt på pit stop, sen var vi med tobias,emelie,sofie,och jesper, vi grillade mashmellows (stavning) och korv, frös och allt, det var super mysigt.

JAG ÄLSKAR ER JENNY OCH AMANDA TOBIAS JONAS! NI ÄR BÄST, NI ÄR MINA BÄSTA KOMPISAR!


Kisses

Kommentarer
Postat av: jojkiie ;D

puss älskling, de är du som är bäst :) jag älskar diiiig <333333

2009-02-02 @ 21:56:37
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0