AMEN TJENA SÖTISAR!

Min dag har varigt underbar.
jag har varigt hos cassandra & fick även träffa Elin w <3 ..
& mina underbaraste bästisar, Tobias&Jonas.
Jag skulle sova hos cassandra, men det vart inte så jag åkte hem med jonas, tack för skjutsen! ..
först till cassandra sen till tobbe sen till Linus, och där spelade dom gh och slutade med snack!
Sen drog vi hem till cassandra, och kollade i skolkatalog, och på hennes klass 6an & 7an. det var kul och se skillnaden
det blir snart kvällen för mig, är trött har varigt med om så mycket idag!
Ring mig och var social. Nummret finns på msn.. Jag saknar dig igor, du måste komma hem nu! <3 puss på dig.


Kiss :*

Kommentarer
Postat av: jenniferwikman

" men det var inte så, åkte hem med jonas tack! .. " :O? ;)

2009-01-01 @ 23:49:16
Postat av: michaela

aha, oj, men det ska bli tack för skjutsen! ;D

2009-01-02 @ 00:34:39
URL: http://michaelae.blogg,se
Postat av: elin

det var himla kul att träffa dig! :) <3

2009-01-02 @ 20:39:20
URL: http://elinwerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0