DUKTIG!

jag har bestämt mig att jag ska göra situps varje kväll, utom helgerna? och armhävningar, och cykla på cykeln, + så går jag ju till skolan varje dag och hem, sen går jag ju promenader så jag tjänar ju ändå som ganska mkt på det. ska försöka få tillbaka dom fina benen jag hade i somras, lika bra att börja nu, jag har gjort allt, så nu börjas det! jag ska bli nyttig oxå, sluta äta godis, dock så var det mitt nyårslöfte. men det höl int så länge, men nu jävlar!!!
Nu ska jag cykla mina 20 minuter till, sen ska jag dushca kroppen, vi ses!
hade även ett trevligt samtal med jenny, gullunge.


Kisses. ♥

Kommentarer
Postat av: elin

har ny blogg, läs gärna :)

2009-01-30 @ 17:21:53
URL: http://elinwerners.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nu har jag hittat din Blogg, vad roligt=)

Håller mig uppdate nu=)

vad duktig du är som tar itu träningen! Sak börja på måndag jag. Kram Syrran

2009-01-30 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0