godmorgon! =)

Idag har jag hunnit duscha, äta och allting,så jag är klar då igor kommer .. :)
Har ont i magen någudens! :O usch och fy! Hoppas det går om snart.
jag har på mig mina nya knästrumpor leggins å koft/klänning! ..
Jag blir less, att folk ska säga att jag är fjortis, och knappast känner mig?  dom har ju aldrig träffat mig och vet verkligen inte hur jag är. usch jag hatar sånna, dom vet inte ens vad fjortis är så. egentligen borde jag inte ta åt mig. men jag tänker på andra saker, folk kallar varandra saker men vet inte vad det är och vet inte hur personen är!
Menmen, ska inte bry mig!
Jag dunkar,
britney spears - womanizer ,
även om den är ganska utnött av mig, men det skita jag blankafani, för den är bra!
Nu ska jag göra annat,Vi hörs!

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0