lax macka och malin

hahaha, malin äter gravadlax, med vit peppar och svartpeppar? :O hur normalt är det, hon har tuggat å den dära mackan i 20 minuter, och jag har bett henne slänga den, men hon ska jävlat säkert äta upp den, lila gumman!
du är så söt ;D klockan är 4a i ryssland å om en timma far igor, å i love it!
imorgon ska sköta anton&meja, dom ska bort någonstans, så malin kanske oxå är med och sköter. vi får se, kvällen kommer säkert var kul, eftersom jag kan roa mig med gittarhero och trumsettet och playstation 3!
malin sminkade mig, å jag såg ut som ett troll :O hahah, så söt! sminkade hon idag, men det lsutade med att hon tvättade bort sminket, å bad cassandra sminka. å nu sitter malin o pratar med mamma, å malin är typ "knall"
när hon skrattar får hon snark ljud, å låter värre än en gris! grr,.
Men nu ska vi se film klart, Ring babes

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0