mysig kväll!

Kom just hem från cassie, vi var med igor,tobbe,anna,anna,emelie&simon sen så kom jonte och dima.
vi hade skitkul, vi åt taco och sen sjöng dom singstar, ville inte skämma ut mig. men sen spelade vi klädpoker, och jag slapp klä av mig, =) vi fuska! ;d kanske inte kul för dom men jag å dima vann gode mkt!
sen körde vi sanning eller konsikvens, och tobbe fick "konka" å han skulle ut och fråga om en kondom till grannen, igor följde med och grannen sa: väx upp, gå å lägg er. kunde itn sluta skratta det var så kul.
sen gjorde vi vatten leken, tex: jag har aldrig druckit laktosmjölk, och alla om hade det, skulle dricka vattnet.
härligt att vara med dom hära. man blev så glad, det blev lite hångel hit och dit! :D
Vi missade lets dance, haha. blondinbella dansa ju.
Tack för kvällen anna,anna,tobbe,igor,cassie,emelie,simon! den var as kul!



                            

Cassandra har bilder med digitalcameran, det kommer ut på pix ;D

Kommentarer
Postat av: malin

det heter inte vatten leken, det heter jag har inte, och man gör det med sprit

2009-01-10 @ 12:29:41
Postat av: cassandra

men nu heter den vatten leken o vi gör med vatten x) ;D

2009-01-10 @ 14:51:00
Postat av: michaela eklund :)

Malin, vi gör som vi gör, sköt ditt eget!

2009-01-10 @ 20:08:35
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: michaela eklund :)

och föresten, jag är ingen alkolist

2009-01-10 @ 20:09:32
URL: http://michaelae.blogg.se/
Postat av: Josefin Öhlund

Annabanana;D

2009-01-11 @ 23:38:39
URL: http://missjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0