mysis

Jag har suttit och sett grammisgalan, och jag älskar ju amanda jensen,å jag röstade två gånger och kunde vinna en mobil och gratis så jag kan söka vilka låtarjag vill, men amanda vann inte så det var lite synd! arg. MenMen en annan gång. På fredag ska cassandra ha partajj, å jag ska dit med igor, och vi ska äta taco och sjunga singstar, :) riktigt kul. dom andra ska bada & ja kan inte. jag & igor ska gå hem från öjebyn så vi får lite motion samtidigt, och vi går bort våran mat. det ska bli riktigt kul. på lördag kanske igor ska bjuda mig på bio! sötnos! jag har ju inte fixa legg, så jag får inte se någon för 15 år. men då jag har pengar ska jag fixa legg! :D
Men det går nog bra, vi kan väl se Madagaskar 2 .
Imorgon är det skola, usch så drygt jag orkar fan inte. har varigt vaken hur länge som hellst på dagarna och sovigt bort dagarna, vet inte hur det ska gå att vakna klockan halv sju imorgon, men man får väl hoppas på det bästa..
Har inte varigt med sofie på ett tag, å jag miss u babe! <3


Kisses.

Kommentarer
Postat av: sofie

saknar dig med <3

men inte behövs de legg för bio, jaghar då ALDRIG i hela mitt liv behövt visa legg x'D hihi =) puss gull <3

2009-01-08 @ 23:57:52
URL: http://sofiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0