pahaha.

Nu sitter jag hära med full iskratt, linus spelar trummor och ser mongo ut, och sen så ja, han kallar mig saker, ska snart spöa lillskiten, det är antons kompis, menmen, meja sitter då brevid mig. hon är då lugn. anton sitter och rapar&fiser hela tiden,det är jobbigt. jag har lagat korv och mackaroner, Å det smaka äckligt, aja.. nästa gång blir det säkert gott, jag kommer hem kring halv tre, för dom är på havsbadet och festar loss!!


sofie, jag älskar dig, även om jag är en jävla idiot. men du ska veta att jag vill aldrig att vi ska skiljas åt, å ibland får jag en tanke att det kommer bli så. Men vi får hoppas på det bästa baby. för utan dig klarar jag mig inte, för du är så underbar. å du gör mig glad. å i love u!!



kisses.   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0