streetdance/breakdance

Oj vad kul det var, det är något jag verkligen vill fortsätta med! :)
sebbe kollade på och jenny från sofies klass, as pinsamt, och visa hur man egentligen ser ut på ett dansgolv. Det gick bra mot slutet, och tränaren var jätte trevlig.
jossan&sofie och jag ska anmäla oss imorgon på skolan, så det blir säkert bra,
Måste fixa några skor som man kan glida med. annars var det okej.
uppvärmingen, man skulle typ ligga på rygg och vara barfota och springa med fötterna och glida på rygg, sen typ, vara i ställning som en groda, haha. jag fattade ingenting. Jobbit var det. =)

jag och sofie ska bygga upp muskler, så ser ni oss på dansgolv, vi tar autografer!
Ska fixa mig för kvällen, Godnatt sötnosar.

Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: terese

har ingen före bild, men lägger ut hur det ser ut imorgon.

2009-01-19 @ 22:44:07
URL: http://tereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0