It's like it used to be, can't you see, we were meant to be.

Dagen var lång, jobbig. Hade inte sovit nå inatt, jag grät och funderade på allt, sprangäven in på toan idag, å bara ville gråta. Vi hade då hk varmamackor med skinkstuvning.
Haha. våra vart lätt godast!
mamma har köpt överkast till mig, så jag har bäddat rent och städat vikt in alla kläder i garderoben så det är fixat nu.
imorgon ska jag vara med sofie, my love! på lördag ska igor på match så jag får vänta sen så ska vi mysa, sen drar vi och är med massa folk, härligt. söndag blir säkert en slapp dag! och inte vilken dag som hellst, den första 1 februari, jag och igor varigt tillsamans i ett halvår.

nu sa jag äta middag, vi hörs!!!
0738355233 Ring eller Smsa

Kisses. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0