(L)

sitter och sjunger nu, har ingenting att göra. vill vara med någon, att någon kommer och sover, har typ ätit upp mina två chips påsar, har varit istan med sofie olivia och julia ett tag, sen kommer dennis och skrämmer livet ur mig, så jag pissade nästan på mig, sen så for jag hem. och nu sitter jag här. inte så kul,men nu fåre vara så :D träffade snygg hanna och snygg kajsa på stan ;) dom livar upp hela stan, så den blir snygg! :D imorgon blir det att stiga upp tidigt, ska ju dock sola, sen ska jag dra till stan och vara med bullmurran, sen kanske vi ska träffa moster, och andra moster dom fest ju, åsså äre ju crusing, Nu ska jag sjunga vidare :) pussar

pussar/m

j<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0