godmorgon! :D

godmorgon,. ska skriva lite som hände igår,. då jag slutade for jag in till stan köpte min fina kjol! love♥
sen cykla jag och jennifer hem fixade oss fr vi skulle vara med några kompisar som har kommigt till piteå :D men iallfall,, sen så hade vi skit kul :) lite små tråkigt det hände en sak, men nog om det.. =)
ska snart klä på mig, cykla till jobbet, slutar två. kommer ju antalle sola där! :D så det blir ju perfect att ha bruna ben! har ju som ändå fått färg, men nu jävlar tina är jag snart i kapp dä! hihi.. :D kommr inte blogga nått. kommer inte ha tid. koller lägga in bilderna på måndag morgon! tror jag 0.o
Men puspuss!<3

Kommentarer
Postat av: matilda

mys vart jobbar du? :)

2009-06-26 @ 07:28:31
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: jojken

tror tina alltid kmr vara brunare! ;') , hon ligger inte hemma på sommaren precis.

2009-07-01 @ 00:04:50
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0