kortfattat

hej!
okej ska ta det från början
Fredas: jag var med jennifer&olivia, sov hos henne då, sen var micaela&jennifer w där, sen cykla v in till stan och gjorde nått. inge speciellt alltså, Men ändå kul!

Lördag, vi vaknade, kollade då ela&jw bakade överrasknings tårta till therese, sen for vi hem till mig fikade,packade pga crusing =) vi for hem, theres kom ner hel förvpnad, eftersom alla gömde sig då hon kom, sen så åt vi tårta fixade oss, sen kommer ela&jennifers mamma&pappa med pizza, då åt vi, sen fixade vi oss, sen cykla vi mot stan, träffade folk och sådant, sen for vi hem ÅT mackor, sen kom didde&rasmus, vi såg film å sådant, :)

Söndag: ja vi var med benjamin&emil :d vi tog kort och mös på!:D

Måndag: lediga, har ju redan gjort arbetet, det var då att städa bilen, sen färgade jag jennifer hår, vart ingen skillnad, budget, vi for in till stan, solade solariu,, köpte en jätte gullig klänning, kanske ska ha på examen, ingen aning fakist. Menmen, sen for vi till stan, träffade rebecca b, som jag ska vara med imorgon, vi ska klippa robbe ;) as snyggt =)
HEHEH.. Menmen, sen färgade vi jennifer jennifer hår, robert var super duktig,. dock så vart det orange, Men det blir det alltid om man färgar från brunt =)
Men sen cyklade jag hem, Bilder kommer snart i andra inlägget, ska bara ha tid att ladda in dom,
TACK för en bra helg jennfier&alla an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0