bra dag.!

Hej alla! har varit på stan hela dagen, efter allt främmande.. ;-D
först var jag med sofie&elin, sen for dom, då var jag med kevin, denkka, mohammed&schön! (HHH)
Men iallfall, sen kom krajjle,stralle,rasse,jens,linnea, =) vi var med dom ett tag, :D sen så gick vi runt om kring ;D
hhiih :D sen så kom ...... och jaga mig istan, äckel! :S hatar dig, Linnea skratta då bara! -.- hehe :D
imorgon ska jag sola hela dagen tror jag, blir väl stan på kvällen antar jag! kanske ska träffa en vän! :) (HHH)
träffade jenny,tina&jessica, fyllon! ;D skoja. men nä nu ska jag smsa med folk och sen sova. =D
Pussar









söta som fan, AAHAH, kolla linnea&markus, gode lika i minen och hur dom kollar bort :) haha
puss på er alla idag!:D

Kommentarer
Postat av: a

xizter, eller vad du nu kallar dig, stick från stan. du skämmer bara ut dig. fjolla

2009-05-31 @ 01:54:47
Postat av: Anonym

hahhah , den där saken du vart jagad av var ju söt;-) hahahaha. fan vad kul;). söt man var på bilderna :)

2009-05-31 @ 15:05:40
URL: http://lonnearankvist.blogg.se/
Postat av: josephine

min älsklings johan på bild <3

2009-06-05 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0