dålig uppdatering! :( ffy........

hej dålig uppdatering ja vet!

Igår var jag med rasmus,hanna&Mohammed, vi var hära och spelade kort, b.la spådde med korten,
sen var jag förbannad på grannkärringen o skrek jävla hora ;s hmm. Åh vart så sur

Idag efter skolan, for jag hanna tina &johanna till stan, åt på sub, gick till christina skolan för att snacka, personen var inte där, men iallfall efterdet for jag hem åt middag duschade, och gjorde mig iordning för carolina, vi var hos henne, tog ut en filt snackade där, vi gick ner till havet, eller vad det nu heter, carolina som är så osmart och börjar bada,
sen for vi till rasmus och grillade, dom grillade hamburgare ;b sen for jag hem & nu sitter jag här,
Imorgon blir det nog att vara med Carolina och * och kanske*  och jasmine,
Nu ska jag borsta tänderna, sen sova för jag ska upp tidigt imorgon. Puss på alla söta!
det går inte att ladda in bilder så det kanske kommer imorgon, Nog om det, heido

<3 till en speciell! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0