damn, u beauti baby <3

hej,
förlåt dålig uppdatering! :( dirr från skolan cykla jag hem, Någon som älskar att retas, har skruvat lös en skruv på styret, det går typ inte att styrra, annars hade jag´lega i diket, När jag kom hem så väntade jag på mamma, for på stan lämande in mina jeans leggnings, köpte en bh&Ögonskugga ;) Har städat åt mamma idag, hon var så trött, för imrgon kommer någon som sku göra något hemma! :) hehe, Imorgon ska jag vara med Sara,lisa&simon, Vet ej vem vi ska ju vara hos sara, så blir kanske lite sent, ska uppdatera så mkt jag kan! :p och jag kanske sover där oxå ;bb har inga sms men ring mig istället (; Tro inte att jag dissar er;

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0