frågestund.

  sofia om :( igor, Säg att det är en dröm! snälla?:
Förstår att det är jobbigt nu. men om ett tag kmr det bli bättre får vi hoppas!


  Sofie om :( igor, Säg att det är en dröm! snälla?:
tkr synd om dig mickis.. finns för dig när som helst dag som natt.. youst call me <<33333


  Anonym om :( igor, Säg att det är en dröm! snälla?:
Det där är jobbigt har själv varit med om det många gånger :/


  jennifer om :( igor, Säg att det är en dröm! snälla?:
naw, tkr synd om dig ! Ja finns gmn<3


  Camilla om :( igor, Säg att det är en dröm! snälla?:
Jobbigt "/ Hoppas det löser sig! :*


Tack till er alla

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ida om </3:
går du efter utseèndet på dina vänner/pojkvänner ?

- nej det gör jag verkligen inte, jag tar personligheten,

  åsa om </3:

tycker du om djur ?
 
självklart, har ju haft djur, men jag är livrädd för stora hundar.
 
 Anonym om </3:
Har du många vänner?
  
kan väl inte säga att jag har många vänner, men dom jag har är bäst.
 
 Anonym om </3:
tycker du om dina vänner ?
   
jag tycker dom är hur fina som hellst. världens snällaste. jag älskar dom
 


 Anonym om </3:
vad är din favorit mat ?

jag tycker om taco, :)


  Anonym om </3:
Har det hänt nått mellan dig och din kille? I så fall vad? ;/
 
han har dumpat mig,:(
 
 Camilla om </3:
Varför ska du sluta blogga? :/
 
 jag trodde inte jag skulle orka blogga efter det som har hänt.
 
 Anonym om </3:
vad är det som har hänt ?

Mitt ex har dumpat mig,
 
 Emma nilsson om </3:
vad tycker du om mig ?
är du lycklig ?
hihii, pussss hoe <3

1. jag tycker du är snäll, Men vi har tappat kontakten Helt.
2. med mina vänner&familj är jag lycklig, men inte kärleken


  Cassandrakarlsson om </3:
älskar du mig längre ? och vad tycker du om mig ?
  
ofc jag gör, jag tycker du är super snäll!
  Anonym om </3:

vem är dina bästavänner?
hur många har du varit tillsammans med?
har du tappat oskulden?

1.min bästa vänner är, hanna,jenny,amanda.=)
2.vet inet, räknar inte
3. nej
 
Anonym om </3:

Varför tar du bloggpaus då?:)
-orkade inte med det som hänt


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge var ni ihop?

2009-05-14 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0