Grrr

HEJ! :) har haft fullt upp, jag har städat, har varit ute med rasse&ante :) vi lekte i lekparken, sött va? =) har bäddat rent oxå så det blir mysigare att sova ;d nog om det, imorgon ska jag botr, så det blir ingen skola! HEHEH! :D men säger inte varför ;d sen kanske jagskulle vara med sofie om hon inte skulle vara med sofia, saknar henne grymt mkt, sitter även och snackar på msn med snyggt folk ;-D men iallfall, ska gå nu :) puss



gamall bild, Men jag älskar dig lika mkt för det!
DU är så underbar&fin, du är solsken i mörkret, DU betyder så mkt för mig,
Du fick mig att må så jävla bra, och våran humor, eller ja! :D vi har haft skit roligt tsm,
och jag vill aldrig släppa taget om dej! För du 'är en fin person! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg i panlugg

2009-05-28 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0