honey? ;)

hej :) hemma från stan, =) gick med tessan&elin :) fick med mig ett par skor ;-D sen har jag klippt mig oxå, Men det går inte att lägga in på datorn, så det blir väl senare ikv eller imorgon, träffade en hippie :D söt som fan vi tog kort m. varandra ;-D haha =) sen har vi haft super mysigt :D skrattat en hel del. SORRY R, dom skämde ut mig! ;/
sen imorgon börjar vi 12, slutar tre, drar till stan med älsk sofie! ;) =)
hoppas du oxå elin <3
hahaha , men iallafal, vart ganska nöjd med håret, måste vänja mig med det bara,

PUSS på dig m, Du är super gulla! <333


Kommentarer
Postat av: Cassandrakarlsson

tack för den dissen :OO

2009-05-28 @ 16:00:05
URL: http://caassandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0