It is easy to break someones heart, but it isn't easy to forgive..

Har inge orkat blogga idag, När jag sluta skolan gick jag in till stan sen kom jenny, vi gick runt och kollade på examens könnigar, och massa annat, fick hem mig ett par jeansleggings på Lindex (Barnavdelning)  ett par leopard tights på Barnavdelningen på Lindex. Har just haft Min nya hår in packning, den lukar super gott :) så nu är mitt hår lent.
kom på att jag har köpt ett par skor oxå ;) hihi

Imorgon ska vi på Bodaborg med klassen, Har verkligen ingen ork, Har ont överallt, skoltrött, behöver en dag att vila, men iallfall, efter bodaborg ska vi äta med klassen, itne ofta man gör detta, och det ska bli super mysigt iallafall! ;-D
Fick veta no-provet idag, klarade det, å så gla jag är....







snyggare på dock :)

Svar: okej, Men du får väl ta och försöka, och jag lyssnar men du verkar inte vilja berätta något till mig cassandra, så du får helt enkelt skylla dig sj, Å jag tänker inte 'försöka' som man säger, att bli din vän mer, du får komma krypande tilllbaka om du vill vara med mig, Nu är jag less! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0