jävla idiot, jag älskar dig,.

Nu ska jag äta stekt bacon med färdigpasta och blanda ihop med cremefraise, mums så gott! :) är superduper hungrig :) sitter och snackar med massa på msn, :) skit roligt fakstist, inte ofta man snackar med om ;D höhöhö :) men fråga nu på frågestund, jag vet att ni vill veta men vågar it, Å var itne anonyma, det blir bara roligare om ni visar vem ni är, puss på dom som visar vem man är, äh, maten ropar på mig. PUSS <3333333333333




När ja tänker tillbaka så fäller ja en tår
när du låg här brevid känns precis som igår
när ja skriver det här river ja ut gamla minnen
ja känner sakta tårana rinna nerför kinden
att inte kunna prata som vi gjorde förut
det ger mig en känsla av att livet är slut..








Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vilken fin blogg du har :) kolla gärna in min och kommentera oxå (Y)

2009-05-14 @ 19:27:32
URL: http://gloriaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0