Kommer sakna dig

inte bra uppdatering jag vet ;b tar det lite kort ;p
ifredags kom igor, vi lagade middag, var med rasse&stralle, lördagen så vaknade vi kring 10 sen så fixa jag mig vi for in till stan, ;p sen for igor hem, kom tillbaka till crusingen å och jag åkte in med ante, Sedan stanna vi där tills ett, v vart less så vi for hem och drack varmchoklad för att vi frös :) igår for igor kring 1 malin kom upp och såg lite film, Och nu ska jag snart åka buss till skolan, orkar verkligen inte gå idag med min huvudvärk och ont i magen;p

älsklingen far till cypern idag, han ska vara där en vecka med klassen, Jag kommer sakna dig super mycket, Och grattis på födelsedagen älskling! ♥ hoppas du får det fint där borta med dennis, som ska RAKA skallen av dig ;););)
Nu ska jag borsta tänderna,



pösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0