mohaha! ALDRIG GE UPP

förhelvete, ALDRIG jag ska inte sluta blogga, vad fan äre som händer, höhöh :)


OM DIG

Namn - michaela eklund
Bor - piteå
Syskon - 5
Ålder - 16 snart
Född - 30 maj
Ögonfärg - blå
Längd -170 tror ja
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - blåååånDH
Födelseort - piiiiiiiiiteå

DAGENS..

Låt- ingen just nu.
Saknad - sofie
Kläder - bh,trosor, leopard tights och linne
Smink - inget just nu
Underkläder - naaaaaaaaaaaket oftast , höhöhöhö nat
Mat -  pasta med bacon och vitlökscramefräsh
Köp - svarta tights från lindex
Göra sen - antar att jag ska sova + gråta
Pinsamaste - tkr inget är pinsamt,

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - åhnej
Tycker du om godis -  jaaaaaaaaa
Hur många gånger i veckan äter du godis - en/två
Äter du oftast nyttig mat - oftast
Tycker du att du själv är söt/snygg -  nja, söt kanske jag är?:)
Du ger mycket komplimanger till andra -  aa
Är du nöjd med ditt förnamn - NEJ?
Du tycker att du själv är smart - japp, eller vad säger ni?;)
Har du bra självförtroende - gode,behöver bara större röv
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  från då jag slutar till kvällen
Du tycker om att vara med killar - jo hellst den jag var tsm med
Känner du dina grannar - ja
Äger du några Björn Borg trosor - nej furt!
Hur många? fula
Är du en Björn Borg-fjortis ? - haha, nej fult
Använder du BH: jo
Gillar du skolan -  visst, då det händer roliga saker
Har du någon gång skolkat - mjo
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - boxning&dans
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - många
Tycker du om djur - sådär

BRUKAR DU...

Sova - ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej, sjuk fråga? :O
Röka - nej
Snusa - nej
Skada dig - nej
Klä dig i svart - JO, men inte som ett emo
Lita på folk - beror på vem
Skada dig med flit - nej?
Drömma mardrömmar - ja, oftast.
Gå i skolan - aa
Gå i kyrkan -  hänt nån gång
Ljuga - aaa, då man måste
Vilja dö - just nu så ja
NÄR...

Åt du senast -
Läste du ut en bok senast - länge seda
Köpte du något senast - ja
Vad? - leggins
Svor du senast -  nyss
Sjöng du senast - brukar inte sjunga då nån hööööööööör mig, bara i smyg
Klantade du dig senast - hela mitt liv

HAR DU...

För många vänner - nej
Förföljelsemani - va?
Någon annan psykisk sjukdom? ibland då jag BLIR arg
Skadat någon? aldrig,
Färgat håret - måånga gånger
Några piercnings - näsa, öronen, mer säger jag inte ;)
Några tatueringar -nej
Egen dator - aaaa
Gjort bort dig rejält - aaa

ÄR DU...

Snäll - jaa:) hoppas jag väl
snygg: nej, Men jag ä väl söt:) eller?;) huhuhhu
söt: ja ;) eller?
Kort -  NÄ
Klantig - gode

 KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN;)

Kommentarer
Postat av: d

driver du eller? du har ju stor rooompaaa, du behöver bara finare röv ;)

2009-05-13 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0