stan

hej, vart ingen skola för mig, Därför att ........
Ja sen for jag på stan med mamma, köpte ett par låg sockar och solgasögon, även Järntabletter, ett måste, bara jag gör nå orkar jag inte, blir helt yr och vill bara svimma, eller vill inte, men det känns så :P
Men iaffall, köpte maraboue oxå, som jag ska nöja mig med ikväll, ska kanske prata med M, han kanske ska ringa mig!
<3
hm, jag träffade danne idag, grr! ;)
orkar inte lägga ut några bilder idag! ;D ska klippa mig imorgon, :) ni ska få se resultatet&min nya färgning, som ingen har märkt, typ ;D haha, NÄ nu blire att gå ifrån datorn! PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem är M? (:

2009-05-26 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0