(Y) och (N)

Tummen upp för: 
1. Hanna holmström, världens bästa, jag är så glad att vi tog kontakt, eller vi lärde känna varandra genom stralle, Jag är   så jävla glad att du och jag är kompisar, och du kan prata med mig, och jag med dig, ;) och vi har det inom oss, du är så  bra hanna! älskar dig! +++++++++++++++++++++

2, vänner som finns och lyssnar, carolina,olivia tina,fanny, stort plus till er. ni är super bra!
vi har våra skit snack, och skvaller, Men det vet ju ingen om ;> hihihh <3

3, att det är sol, jag har bränt mig på vissa ställen, Men nu ska jag brja sola ännu mera, vill inte vara en blekfis på sommarn, ELLER examen, för då äre inte fint att vara vit, med vit klänning haha, Men ialflall! SOLA FÖRFAN

Tummen ner för,

1.skola är så less. jag orkar verkligen inte skola nå mera, fy fan så skönt att bara gå tre dagar, ohja...

2.  jag jenny&amanda håller på att tappa kontakten, inte bra, vi måste träffas, saknar er <3

3. folk som ljuger,&folk som är anonyma och är så jävla rädda att dom törs inte stå för vem dom är, ojojoj, moget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0