godnatt mina vänner.

Åh, vilken tung dag. har sovigt dåligt inatt. och nu är jag hur super trött som hellst. :(
ska på stan imorgon oxå, la mig i sängen för fem min sen, men kan inte få en blund! ..
jag duschade just med min nya duschkräm luktar gott Samt parfym.
Jag ska ha några nyårslöften

  •   Spara ut mina naglar, alltså inte bita.
  •  Sluta äta fet mat, och godis börja träna mer

Det är mina två stycken har dock inte hunnit tänka nå mer på vad. Men det kommer säkert bli mera.
min kväll var bra, såg på körsclager med sofie samt mamma&kjell.
han har dock ingen til på kläder, så imorgon ska jag tömma hans plånbok och visa vad kläder innebär! :D
sofie har fixat min design, ska ha den sådära tills jag har tid att göra nytt.
Det blev inga bilder för ikväll. Ge mig fina förslag på hur jag ska klippa mig, det är bråttom sötisar! ..
igor kommer hem från sin mormor om en vecka och då han kommer hem så ska vi fara på bio och baramysa på, jag läntar så innigudens .. jag ska sova som törnrosa.


Puss :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0