Hej, detta är min nya blogg. :)

Hej, Tänkte bara säga att detta är min nya blogg. Vi får se hur det blir om jag kommer ihåg att uppdatera varje dag. Och om jag har tid ens.
Jag kom jut hem från Sofie vi har haft silvershampo och haft myskväll.  Jag fick då lila slingor, inte härligt ..
Somsagt, kokade potatis idag, hur det gick till, ja mamma sa att jag skulle koka 25 minuter, Men jag hade glömt bort att ta tid, så när jag skulle äta var dom råa! Typiskt,
Hur har eran kväll varit? Blir nog sängdags nu ..Puss :*


Kommentarer
Postat av: carro

hamstern :D

2008-12-26 @ 16:36:14
URL: http://carrohedells.blogg.se/
Postat av: Michaela

ofc, bäst björn! :)

2008-12-26 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0